zaterdag 24 maart 2012

De Commerciële Boodschap..

Toen ik onlangs op zoek was naar een cadeau voor een vriend van mij, (Ja, die heb ik heus wel) wees iemand mij op de site van The Walking Men. Klonk op zich interessant, maar het zei me nou niet bepaald veel. ‘Hebben hele coole T-shirts’ werd er aan de tip toegevoegd, om mij over te halen klikkerklik naar de site te gaan doen. En dat deed ik. Als ik er van tevoren over had nagedacht wat ik aan zou treffen, zou ik nooit en te nimmer bedacht kunnen hebben op wat voor een site ik terecht zou komen. Echt niet.

Over de T-shirts kan ik kort zijn; gewoon doen. Zien er geweldig uit. Als je inderdaad met iets bijzonders aan wilt komen zit je hiermee gegarandeerd goed. Als gever en als drager. Leuke, kleurrijke ontwerpen anno 2012. Of 2013 zelfs. Wat mij betreft zijn ze in elk geval hun tijd ver vooruit. Maar ik ga het hier niet met u hebben over T-shirts. Is nu eenmaal niet mijn sterke kant. Hoe cool ze dan ook moge zijn.
Het gaat mij even om de site. Want hoe werkt dat met sites die van alles en nog wat aan de man moeten brengen? Precies. Niet zelden zijn die van een hoog ‘gaap-gehalte’ en krijg je al snel kromme tenen als je ergens dat welbekende winkelmandje in de hoek geplaatst ziet staan. Dat gaat u op deze site niet overkomen. Er is van alles te beleven, van alles te zien en als je niet oppast vergeet je zelfs waar je eigenlijk voor kwam. En kijk, dat laatste geeft wat mij betreft het beste weer hoe de Walking Men in elkaar zit.

U koopt namelijk niet zomaar een mooi T-shirt. Nee. U koopt een verhaal. Een visie. U koopt een stukje enthousiasme van gasten die ergens achter staan. Oprecht. 100%. Absolute hulde en respect dus. Zeker in een tijd waar alles maar draait om geld en efficiëntie. Ik raad u aan eens goed de tijd te nemen hier virtueel rond te dwalen. En om regelmatig terug te keren naar een wereld die de vrolijk gekleurde zon laat schijnen op donkere dagen. En op regenachtige zondagmiddagen. Naar daar, waar alles net even anders is. Ik zeg dus klikkerdeklik. Gewoon, omdat ik het zeg. En ik nu eenmaal altijd gelijk heb.